wtorek, 25 marca 2014

Kula dla chomika

Ostatnio coraz to częściej słyszę o tym, że właściciele chomików zapewniają im wybieg w plastikowej kuli. W tym poście pragnę Wam przedstawić sytuację:
Wiele osób zadaje pytanie: "Czy kula do biegania jest dobra dla chomika??" Odpowiedź brzmi NIE. Gdyż chomik biega w niej, ponieważ chce się wydostać. Tocząca kula obija się o meble, przez co chomik jest oszołomiony i zdezorientowany. Dziurki na powietrze są często zbyt małe i chomik się szybko męczy.



Więc pod żadnym pozorem nie puszczajcie chomika w kuli!!!
A Ty chciałbyś biegać w takiej kuli nie mając możliwości wyjścia??


Wybieg chomikom można zapewnić w o wiele lepszy dla chomika sposób, ale o tym w innym poście.

5 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny post :)
    Czekam na pomysły na wybieg c:

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram :D
    Ostatnio zaczęłam czytać twojego bloga :) jest genialny czekam na post o wybiegu dla chomików :D

    zapraszam do mnie + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Post przydatny, denerwują mnie ludzie którzy piszą że kula to nic złego i wypuszczają w niej chomika

    Pozdrawiam K&M

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, ludzie często bezmyślnie kupują zabawki dla swoich zwierząt.
    Zapraszam do wizyty na http://zool.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje koleżanki ciągle wypuszczają chomiki w tym czymś. -_- Mówię im to samo co jest wypisane, ale one nie one są mądre i same chcą w tą wchodzić, w ogóle się nie pocą i kochają w tym biegać. Co za pierdoły! Wkurzają mnie! Ale pokaże im ten post i może zrozumieją! :-:

    OdpowiedzUsuń